ambulans.

Tjaa :)

Igår fick man åka ambulans för första ggn någonsin. snart 17 ju så ganska duktigt av mig tycker jag ^^ men så jävla kul var det då inte :P fick cp ont i magen igen :( men fan det här var värre än någonsin! shit asså . så ambulansen kom och hämtade mej och körde upp mej till akuten. där tog de massa prover och sen fick man sitta och spy och må illa hela dan. mysigt värre. kunde inte ringa nån eller nåt heller! fick inte heller äta eller enns dricka vatten! helt hemskt. men det bästa var nog ändå den där grejen som de sätter i armvecket? som man får morfin genom. den var ROSA! :) hahaha , det bästa på min dag asså :) var helt fascinerad över det, såg tydligen ut som någon som gillade rosa (A) mitt i prick baby :)  man måste se det positiva i allt! hah .
Idag har man bara tagit det lungt, klätt julgranen lite halvhjärtat och sen så har man käkat mat för första ggn på 5 dygn typ :O  helt sjukt, ni ska se min mage :P helt insjuken typ. läskigt., fia ringde så ska man iväg tillsjukhuset igen på torsdag och spela in en scen tillpå filmen. ussha, trött som jag är, får la pallra mej dit och göra det bara och sen åka hem :) imorn ska man kila ner på skolan och säga hej till alla. erika lova mej en puss (A)

      

kommentarer

Lämna gärna en kommentar, Observera! Alla kommentarer måste godkännas innan dom publiceras.

kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback