like the good old days

Tjenis :)

idag har man först vart på sjukhuset. nej den här ggn var jag inte skadad elelr sjuk! :) spelade in en till scen till filmen. ussha va jobbigt det var :P måste vara så ledsen hela tin' och jag som är glad jämt :D haha ^^
sen var man iväg till fjärran med maluttan :) klassen var där. gratis är gott ;)  heh . sen badade vi lite jag, maluttan, gustav och gabriel :) sen kom fittvakten och bara bad och dra! fick inte enns basta tsm! helt pmsig! ^^ ussha .
men sen gick vi till donken. jag pkte på gabriels cykel. statuuuuuuuuuuuuus ;) heh :) första ggn på en riktig killcykel. dom är så osköna. sen åkte jag och matilda 2an hem och sen har var man då utelåst (A) så  kollade jag på film med elinpelin. när lammen tystnar. sett förr. inge bra:P bara äcklig! sen gick vi ut och gfick en svääng. hälsa på nordis <3 sen nu så har man precis käkat och nu ska jag stääääda. vill inte :( . blir nog dator och musik som vanligt. (A) gjort ett litet myskollage. enjoy. 

       
                                                                                                                                                                   

kommentarer

Lämna gärna en kommentar, Observera! Alla kommentarer måste godkännas innan dom publiceras.

kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback