oooh baby baby, it's a wild world

haha, så fint sjöng man idag med bella i hennes kök :) heh

jaa idag har jag först varit i skolan, som vanligt :) hade tråkig mattelektion och fick läxa som jag måste göra nu :P tänkte ta det i eftermiddag, men bella kom på att att vi skulle ha pannkaksdag nåndag och totalt glömt bort det båda två så vi tog oss en idag :) åkte hem till bella och gick sen till ica och köpte ägg. gjorde pannkakor, och jaap dom var rågoda! vilket teamwork! :D sen så tog vi och tittade på eurotrip ! haha . så jävla rolig, och vipps var klockan kvart övr 7 och min buss skulle snart gå :( 

köpte skor idag också, var ner på stan en snabbis in på flanör efter idrotten. köpte ett par svarta tygskor på berglöfs :) håller nu på att gå ut dom = skavsååår!

finns inte så mkt att skriva just nu , livet rullar på med skolan, dans och jobb. :) tänkte dock ge dig ett litet modetips! haha, näääe jag är inte superduktig på det och näe jag är inte utbildad stylist direkt, men jag älskar den här blusen jag köpt och vilket nöt som helst kan hålla med om att en är modern, eller vad man ska kalla det  :') finns på gina tricot! :)

Pusspåre!

image73


kommentarer

Lämna gärna en kommentar, Observera! Alla kommentarer måste godkännas innan dom publiceras.

kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback