superhero movie

hah, världens mest patetiska film har man sett då .. men gratis är gott som sagt.

jaaa, idag så har man vart och kollat på superhero movie med elin och call-up. nej vi betalade inte för det och nej vi valde inte filmen^^ såklart. vi såg reklam för sex and the city the movie, den ska vi såå se! superhero movie sög iaf. var svinigt lång och itne alls bra för fem öre. tycker pojkarna gjorde ett dåligt val av film måste jag säga. ajabaja! Nu kom jag precis in från min promenad med elinpelin. vi gick en jävla bra bit asså! hurtigt gjort av hurtbullen och jag . snackade om allt mellan himmel och jord, som vanligt. och vi har kommit fram till att en doft kan väcka sååååå många minnen, haha! elin förstår vad jag menar även om inte du gör det och det ska du itne göra heller tycker vi. ;D

Igår kan jag meddela att vi hade cirkus på idrotten^^ itne lyckat som du kanske förstår om du läst min bdb, lala. Vi skulle då hjula, som jag är så enormt bra på (NOT) och så precis när jag ska sääta ner händerna ändrar jag mig (A) så jag kan inte stanna för jag fått upp fart så jag slängs framåt på mage och gör en sälen alá anja persson, fast mkt snggare såklart ;) och hela klassen argarvar, inklusive moi såklart! man måste ju kunna bjuda på sig själv och jag kan stolt säga att jag gav alla dagens skratt!

nu fanns det inte så mkt mer att bjuda på för den här ggn. det där är la det roliga som har hänt sen förra inlägget. Kan ju tilläga att jag köpte en skitsnygg svart skinnväska idag, som jag ska ha som skolväska. min friis måste sparas till viktigare tillfällen, då den har hängt med ett tag (A) <3 nu ska jag ta och glo på en film eller nå. kanske drar en tur på stan imorogn, hittade ett par bra dansbyxor som krävs fundning på köpning. haha .

tänkte lämna er med några fina visdomsord, som jag plötsligt blev påmind om att jag verkligen älskar:
don't hate me because i'm hot, hate me because you're boyfriend thinks i am ;)


Pusspåré!

image66
mkt glad jessica och mkt allvarlig bexx på torsdagens DA-lektion, ja det är såhär vi fördriver lektionera.

kommentarer
Postat av: Bexx

Snyggare bild får man ju leta efter!

2008-04-15 @ 17:40:01
URL: http://savages.blogg.se

Lämna gärna en kommentar, Observera! Alla kommentarer måste godkännas innan dom publiceras.

kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback