thank you, for all that you've done for me.

thank you for all that you've done for me, now i know what real love is supposed to be. can't waist my time så good bye my baby.

Idag har man haft en slapp dag. pisskallt och vilket jäääävla väder! :@ hade först dans, sista lektionen med lisa! :'( sörjer som fan! hon var så grymt duktig och snäll och gullig. hoppas verkligen hon kommer tillbaka! vi hade swing idag btw. skitkul som förra ggn. :)
efter det hade man lunch och sen bild. vi skulle ut och ta bilder och så i grupper. min grupp var gabbe, jag, matilda och CH. var så jävla pisskallt ute och slaskigt , men jag kan meddela att mina utebilder blev GRYMMA! :) stolt som få är jag. efter det tog jag mig en sväng förbi solariet och solade. nu börjar brännan komma , sakta men säkert. men bara för att vara på den säkra siden ska man starta brun - utan - sol också, snart. :)

just nu kom jag precis hem från mormor. har käkat och gjort fruktsallad. mumms. nu så ska jag ta och packa min väska för imorgon, och inte glömma stepskorna den här ggn. lala. sen äre top model 9 . finns det något bättre program? svar nej. nu äre jobb igen torsdag, fredag. vill inte. show me the money  . innan jag lämner er för den här ggn , haha , så ska jag ge er ett litet smakprov från en låt jag lyssanr sönder just nu. jag bara älskar den så himla mkt ! den beskriver precis hur jag känner ! kan det finnas en bättre låt? svar nej igen.


Now that it's all said and done,
I can't believe you were the one
To build me up and tear me down.
I fell too far, was in way too deep.
Guess I let you get the best of me.


Well, I never saw it coming.
I should've started running
A long, long time ago.
And I never thought I'd doubt you,
I'm better off without you
More than you, more than you know.
I'm slowly getting closure.
I guess it's really over.
I'm finally getting better.
And now I'm picking up the pieces.
I'm spending all of these years
Putting my heart back together.
'Cause the day I thought I'd never get through,
I got over you.




Pusspåré!

kommentarer
Postat av: danskungen ;)

nu har jag läst igenom hela din blogg haha fan va stolt jag är ;) show me the money är jävligt grym :D hare bra dont forget ur update ;D krams

2008-04-10 @ 21:20:08
Postat av: Pernilla

oj nej den ser jag inte... hmm har du råkat ta bort bilden som jag döpte till header i din bild mapp?
Annars kan du göra så att du skickar ett lösenord och din mail till mig så kan jag gå in och lösa det i morgon :D ha en superbra kväll!! kram!

2008-04-10 @ 21:44:30
URL: http://www.pernillabolwede.blogg.se

Lämna gärna en kommentar, Observera! Alla kommentarer måste godkännas innan dom publiceras.

kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback