you'll always be in my heart

Datorkunskap, IGEN!

jaa, då vare datorkunskap igen. yes jag har det två ggr i veckasn och nej jag har typ aldrig tid att skriva blogg förutom på de lektionera. haha. sååå himla roligt och viktigt är det här ämnet kan jag informera dig om! ni andra som också har DA , kan nog intyga.

GLADA NYHETER! Den 8:e maj åker ju lilla jessica med sin far till London på en shopping weekend med musiklaer och heeeela köret. och gissa vem som ska dit samtidigt? samma helg asså! ERIKA! <3 min min min älskling älskling gumman ! har inte sett henne sen i sommras! :( saknar dig så enormt mkt älskling!  
Så har pratat med min pappsing och han tyckte det var skitkul! han skulle gå på en pub och ta en öl så kan jag få gå och träffa och shoppa med erika nån timme! och fika och så , själva i London! fan va jag älskar dig!

Nu längtar jag till helgen igen. okej det är bara tisdag men jag hoppas verkligen att det går foort den här veckan.
På fedag ska man på gratisbio med jobbet och elinsåklart, annars skulle man ju inte gått ^^ mysigt skare bli och gratis popvorn och läsk får man ju också. mumma!
har sån jävla träningsverk i röven! :( balettten som vanligt vettu. kan också informera om att jag börjar bli brun nu, med det menas då att jag äntligen kan ha edn ljusaste foundation på h&m . hahaha!

nu har man gjort en fittig enkät om skolan. haha. alla gängar mot kontaktlärarn! så jävla rätt! jag med såklart.

Pusspåré!


image64
erika&jessicabildenärrågammalja.

kommentarer

Lämna gärna en kommentar, Observera! Alla kommentarer måste godkännas innan dom publiceras.

kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback