2 DTG

nu har jag precis varit och handlat lite på jysk :) köpte två påslakan set, kronoborg, i precis den färgen jag vill ha! var två för 499kr, vilket är helt överkomligt ju! så lotto där :') nu har jag de mesta till mitt rum, utom de stora grejerna jag ska köpa nästa helg. på måndag får vi ju lägenheten och börjar tapetsera och fixa. ska bli så sjukt roligt!

nu ska jag ta och packa ner de sista i kartonger och kolla vad som ska sparas, slängas eller in i mitt nya rum. börjar få lite småpanik här! har förjävla mkt saker har jag märkt. inte bra atm :P wish me luck :)

nu har jag och mamma beställt min nya tv och en inspelningsbar dvd med hårddisk till vardagsrummet :)
min tv blev en 32 tums! superglad, eftersom jag räknade med en lite mindre, men just i detta läget äre ju bigger is better! ;) hahaha!



kommentarer

Lämna gärna en kommentar, Observera! Alla kommentarer måste godkännas innan dom publiceras.

kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback