frisören

nu sitter jag på bibliotekt (nej jag är inte en tönt), eller kanske lite är jag nog allt! har precis lyssnat på ipoden och skrivit färdigt en liten uppsats om mig själv till vår danslärare :) ska in på måndag så jag tänkte att jag lika gärna kan göra den medans jag väntar på att jag ska klippa mig klockan 14.00 :) så jag satta mig på bibblan, som ligger 100m från min frisör och fixade de. jag är en hurtig arbetare så blev färdig på en kvart, så nu sitter jag här på en lånedator och det är pinsamt att erkänna men den här är snabbare än min hemma^^

min frisör heter btw hårstället :) ligger ovanför lampbutiken/elkejdan på hörnet i början på söder här i gävle :) den ska jag VARMT rekommendera! min frisör heter lena och hon är sjuuuukt bra! hon gör precis som man säger och hon kommer ihåg hur man vill ha det varje gång. har aldrig varit med om en bättre frisör och jag tänker aldrig gå någon annanstans!

sörjer dock lite, eftersom de kommer försvinna några centimeter på mitt redan tunna och slitna hår :/ ni som känner mig vet att jag vanligtvis har så tjockt hår att det är drygt :P men efter löshåret så har jag fått tunt :( mitt vanliga kommer ju tillbaka men nu äre tunt. ganska skönt måste jag säga, iaf enligt mig eftersom jag nu kan sätta upp håret utan att få ont :D men längden vill jag inte tappa :( så jag ska börja använda mina clips ganska mkt. kan man variera mellan långt och halvlångt när man vill! praktiskt och billigt! vill du ha löshår, köp med clips! lim blir bajs och extensions tovar, iof så funkar extensions bra på de flesta, men på mig blev de jättetovigt! beror på min hårkvalitet, så haru strävt eller jättetjock så använd clips :) och vad du än gör måste du köpa ÄKTA hår! aldrig syntet! =)



kommentarer

Lämna gärna en kommentar, Observera! Alla kommentarer måste godkännas innan dom publiceras.

kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback