fyndarn på hugget ;)

som ni alla vet är jag storfyndarn själv och idag så rååååkade jag göra det en gång till ;)
Jag var så sjukt duktig imorse och klev upp halv 9! tänka sig, och sen åkte jag och mamma ut till IKEA och valbo för att kolla på möbler och tapeter! nu är det bara lite mer än 2 veckor kvar tills flytten :) kommer massa före och efterbilder då! men iaf, vi plockade på oss lite inne på IKEA och sen gick vi förbi fyndhörnan! och vad stod inte där? en byrå som mamma skulle ha för 595kr istället för 949kr, bara för en liten repa som inte ens syntes typ! och sen hittade jag en 160x200 resårbotten för 2 995kr! lyssna på det här då, Orginalpris för madrassen var 4 995kr! rea, rea, rea! :D och vet ni varför den var på rea? det var små fläckar på den, på undersidan! i mean, who cares?

när jag kom hem så mötte jag upp matilda och vi tog moppen till ica och fläskade loss som på galna valrossar ;) ångrar dock att jag inte köpte nå riskakor! är ruggigtsugen på det just nu (A) någon mer som älskar det ? :)

nu har jag fått in 3 nya bilder på bdb från cityfesten, inte mkt men check it out :) här kommer min favoritbild från hela helgen, enjoy :D


kommentarer
Postat av: Miche

Förstår att de där är din favorit bild.. du är ju jätte söt :) vad heter du på bdb? om man får fråga! kan ju kolla in mig annars, zundberg :)

2008-08-14 @ 00:13:02
Postat av: Anonym

tuttknull med dig vore

2008-11-30 @ 19:32:49

Lämna gärna en kommentar, Observera! Alla kommentarer måste godkännas innan dom publiceras.

kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback