good morning

vaknade nyss jag :) får säga att det var ganska lagom tid för en söndag, inte för länge men ändå inte för lite. jag kan ibland jag vettu ;D haha. idag ska vi få lägenheten. klockan 14.00 skulle vi få nycklarna och då ska taperrivandet börjas, och btw så blir min byrå de första som kommer in i lägenheten! jag är så pepp på att flytta så de är inte sant :)

så fort vi flyttar så ska vi byta bredbandsleverantör och telefonen, villket betyder att de båda faktiskt kommer att fungera hela tiden! shit ! och gå mkt fortare, vilket alltid är ett stort plus :) sen har ju dom solarium man får sola i för 1kr/min och det ligger 5 meter från min dörr, så gissa om jag ska sola? ;)

jag ska se till att ta före bilder på lägneheten idag och sen när allt är färdigt så ni får se hur allt ser ut :) men nu ska jag dra iväg ett mess till matilda och säga att jag vaknat och sen äre frulle! hörs ikväll!



sällan jag i kylskåpet ;) cityfesten <3

kommentarer

Lämna gärna en kommentar, Observera! Alla kommentarer måste godkännas innan dom publiceras.

kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback