how do they do it?

alltå, hur får man tiden att räcka till? jag känner redan att stressen och tiden skolan tar är svår att vänja sig vid såhär efter sommarlovet. man är van att bara slappa och göra vad man vill, så helt plötsligt ska man upp tidigt och plugga och DANSA! vid tiden jag kommer hem, käkat och hunnit sätta mig så äre ju för guds skull nästan dags att börja fixa för morgondagen igen och sen sova :S hur ska man hinna göra annat?

sen kommer helger, som nu. jag känner verkligen att mina prioriteringar har ändrats, nu säger jag inte att jag inte ääääälskar att festa, vilket jag verkligen gör! men just nu känns sömn som en större prioritet, precis som att allt innan 18 nu känns som helt bortslösad tid. man är så sjukt nära, men ändå så långt borta.



dans <3

kommentarer

Lämna gärna en kommentar, Observera! Alla kommentarer måste godkännas innan dom publiceras.

kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback