i did it again!

igår slog jag mitt eget rekord! in blogg fick 64 unika sidvidningar och 133 visningar sammanlagt! får väl tacka alla mina vänner som länkat tll min blogg :) bl a johannagreen.blogg.se, check it out!

idag var den första "schema" dagen i skolan, riktigt najs att inte vara yngst på skolan längre. Okej, låter helt töntigt men det märks verkligen att man är äldre nu^^ eller asså alla små 92or som springer runt gör ju att man känner sig ganska mkt större om jag får säga. tror att många håller med.
dagen började med att vi skulle haft ett danspass, men eftersom lokalerna inte är färdiga så gick vi igenom kursplanen och pratade lite allmänt om hur danspassen kommer att se ut :) blir mkt modernt vilket ska bli ruggigt kul. jag har inte dansat på så länge att jag t o m drömmer dans! har drömt upp en hel koreografi som jag ska försöka mig på efter filmen.

klockan 4 ska jag ta bussen till fjällbacka tänkte jag och köpa lite godis :) efter det ska jag ta ettan och åka till mormor och käka middag, eftersom vi inte gjorde de igår. hopas på något gott och efterrätt såklart! ;)


kommentarer
Postat av: linn

min kompis är 92a o går dans:P

2008-08-24 @ 16:57:17
Postat av: jessica

jaha! va roligt! :) då får jag träffa henne snart då :D

2008-08-24 @ 17:05:33
URL: http://jessicamodd.blogg.se/
Postat av: linn

ja de får du:P alice heter hon:P

2008-08-24 @ 18:00:10

Lämna gärna en kommentar, Observera! Alla kommentarer måste godkännas innan dom publiceras.

kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback