kräftskiva!

igår kom man i säng klockan 4 ungefär, inte duktigt jessica. jag som skule försöka sova lite tidigare än 2 varje dag, men där ser man ju hur fort det sket sig. aja, jag har börjat lärt mig att om man vill uppnå någonting ska man aldrig ha ett mål. för då skiter det sig alltid. eller vad tycker du ?

idag vaknade jag runt 12.30, måste säga att jag inte ville vakna eftersom jag drömde MKT härliga drömmar ;) som jag ej tänker dela med mig av, if you know what i'm saying ;) härligt som tusan vare iaf. ville verkligen verkligen inte vakna :( men vad ska man göra åt saken, man kan ju säga att det har varit mysigt om man faktiskt vaknade och det hade hänt. haha, om man ändå hade sådan tur hela tiden ;D

nu har jag precis packat ner alla mina filmer och böcker, så nu blire inge filmtittande förens flytten. men jag tror jag överlever, om inte kutar jag över till matilda och lånar ett par! :)

nu ska jag iaf duscha och sen fixa mig, ska iväg till farmor och fira att hon fyller år med familjen, tror vi blir typ 16 pers. och då äre BARA den närmaste familjen, som barn och deras barn :P jaaap vi är en hel stor tjock jävla släkt. xD


kommentarer
Postat av: matilda

haha, det är bara att komma och låna ;)<3

2008-08-16 @ 15:45:36
URL: http://lundbergskan.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar, Observera! Alla kommentarer måste godkännas innan dom publiceras.

kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback