när ska killar växa upp?

alltså nu blir det ett seriöst klagoinlägg! jag är så förbannat trött på äckliga jävla killar som ska ha åsikter till exakt ALLT! och när dte kommer till tuttar verkar det ju inte finnas något roligare att kommentera! det kallas avundsjuka för dom har absolut noll chans att få det!

Jag ladde ikväll ut den bilden jag har i inlägget innan det här på gavlefesten och vad händer? det tar typ 10 mionuter sen har man 20 kommentarer, från folk jag inte känner. visst, lägger man ut en bild får man ju de, men det finns hejd på de! jag lägger ut bilden för mina VÄNNER att se, resten skiter jag i. varför ska alla kommentera massa grejer som : "hej tuttar" eller "jävlar vilka tuttar" på en HELT VANLIG bild, som ser precis ut som den bilden 100 andra tjejer har lagt ut samma dag, men bara för att jag har tuttar äre en "porrbild".

Nu vill inte jag verka diskriminerade, men det här är fakta! om en tjej som har mkt små bröst lägger ut den bilden jag la ut tidigare idag, så skulle hon itne ha fått några sånna där äckliga kommentarer om sina tuttar eller att det var en "porrbild" eller att hon puschade! vilket jag inte gör!

jag ser ut såhär, och jag tänker klä mig precis som jag vill, göra precis det jag vill och har du ett problem med det? get over it din jävla tönt eller helt enkelt: HÅLL KÄFTEN!

kommentarer
Postat av: darksunday

Äsch, skit i dem. Du ser kanonbra ut gumman, och de vet att de aldrig kan få en sånn tjej. Därför är de små fjortisar. Sen är det helt tragiskt att de går efter brösten. Fjortisar vet du :(

2008-08-14 @ 08:09:29
Postat av: natalie

bra blogg !

hoppas du får en trevlig dag :)

2008-08-14 @ 10:48:29
URL: http://twiggys.blogg.se/
Postat av: matilda

bra sagt gumman!

2008-08-16 @ 15:33:58
URL: http://lundbergskan.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar, Observera! Alla kommentarer måste godkännas innan dom publiceras.

kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback