ny bloggdesign, igen ;)

nu har jag ännu en ny bloggdesign! jag tyckte verkligen min förra var jättefin, men jag känner att jag vill ha något lite enklare och mer "mig", eftersom det ändå är innehållet man är ute efter om man nu är här inne på min blogg och surfar :) hoppas jag iaf!

kan ju börja med att säga att jag vill INTE ha några kommentarer om min nya header, mig eller mina bilder om ni inte har något snällt att säga. tycker ni inte om de/dom så är det ingen som tvingar er att titta! det här är jag och that's it!

just nu är jag med matilda, vi har bloggat, fixat bildena och överlevt regnvädret som kikade förbi ;) vi fick våra skåp idag! tyvärr har vi i olika byggnader så vi ska dela på båda, men det som tekniskt är mitt inne i stora byggnaden, blir väl huvudskåpet, det märker vi ju om ett tag :) vi ska såklart pimpa de! och såklart så snodde vi galjgrejen från ett annat skåp så nu ska vi sätta upp den och matchande galgar såklart! kodlåsen var slut på clas ohlsons, så dom får de bli en annan dag! vi kör på de gamla hederliga än så länge. 
 
fick veta att schemat börjar på en gång imorgon! så jag börjar med dans, blir inge dans, eftersom lokalerna inte är färdiga förens måndag. :) vi ska ses, prata kursplan och bekanta oss med vår nya lärare som btw verkar mkt trevlig! vi fick se dom nya lokalerna idag iaf, dom var riktigt fina och det ska bli ruggigt kul att börja dansa igen, även om det känns trögt i början, eftersom man är lika tränad som en kotte just nu. dansarna är ju nu nere i 6 stycken eftersom josefin ska byta skola, vi kommer sakna dig josefin! :) <3

några visdomsord om gävle: Dina hemligheter blit till nyheter och det du inte vet om dig själv, vet alla andra..


barbie&blondie

kommentarer
Postat av: Erika

tips : gör om headern i photoshop på nåt sätt för nu blir bilderna alldeles gryniga ju :(

2008-08-20 @ 17:55:49
URL: http://erikakarlsson.blogg.se/
Postat av: jessica

i know :) men jag har inte det :P ska fixa till det sen :')

2008-08-20 @ 17:59:48
URL: http://jessicamodd.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar, Observera! Alla kommentarer måste godkännas innan dom publiceras.

kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback