SexAndTheCity=IRL?

jag satt nyss och kollad på satc (sex and the city) och tidigare i veckan läste jag en artikel om att gossip girl är de nya "satc", det fick mig att tänka på lite saker. ni vet hur folk som inte gillar sånna serier säger att dom är overkliga och överdrivna? well guess what, the're NOT! anledningen till att folk fortsätter kolla på, anledningen till varför det fortfarande tillverkas är för det är intressant att kolla på. hur komplicerat och invecklat det än verkar är det faktiskt så the world works. girlworld at least. ja, vi pratar om ALLT med varandra. ja, vi har en kommentar till allt. ja, vi går bakom ryggen på varandra mer än killar. ja, vi kan vara ovänner ena dan sen vänner den andra. visst, man kan säga att tjejer är värre på att såra varandra med sina ord än killar med sina slag, men du måste ju hålla med om att vi är bra jävla underhållande? haha! xD

aja, idag har jag och matilda dragit ännu en heldag, eftersom vi måste hinna med hela OTH säsong tre innan säsong 6 börjar i USA den 1 september! omg, om man kan längta mer än vi är man ju galen :) sen kollade vi på vanity fair med reese witherspoon. bra film, men lite konstig får man väl säga :) kollade även på boogeyman, shiet. på oth såg vi det avsnittet med lucas och haley och då dom läser sina predictions för närmaste året. gud va jag älska det avsnittet, och precis som det nog skulle bli för oss alla har dom så jäkla fel. vem vet vad som händer de närmaste året? vad vore livet om man visste precis vad som skulle hända? mkt tråkigt, även om det dock inte skulle vara fel att få varning om ett och annat, så man slapp göra de stora misstagen. jag tror dock man måste göra dom ändå, man lär ju sig av dom, sometimes.

tänkte lämna er med lite visdomsord :) haha.
det är våra minnen som formar oss till dom vi är. de är dom hemska minnena som sätter sina spår och överröstar de goda, men kom ihåg att dom formar oss precis lika mycket. och utan båda skulle vi inte känna något alls.


kommentarer

Lämna gärna en kommentar, Observera! Alla kommentarer måste godkännas innan dom publiceras.

kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback