stress!

omg, så jag stressade imorse! inte roligt alls, helt förstörd morgonfrid. tog nämligen bussen 9:24 härifrån, kom fram i stan nästan 10 i ! och jag skulle hinna gå till skolan, upp till andra våningen, hämta böckerna, ner igen, till norra skolan och allt innan den blev 5 i ! oh jag hann! ;) men jag sprang som en jude och fick en ordentlig träning! :D dansat 2½ timme sammanlagt idag också :)

ja juste! vi hade ju vår första danslektion med nya läraren vår, gud va kul det var! det är verkligen högre nivå än förr och shit va jobbigt! jag har så ont i mina ben just nu, ge mig benmassag! SNÄLLA! jag tror jag avlider.

aja, nu är jag så jävla trött så jag ska ta och läsa lite CHIC och sen ska jag sova! har sovmorron till samma buss som jag tog igår och eftersom imorn blir en lodardag behöver jag inte gå upp förens halv 9! sköööööööööööööööööööönt!

kommentarer

Lämna gärna en kommentar, Observera! Alla kommentarer måste godkännas innan dom publiceras.

kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback