the bomhus way of life

m skom precis in från en promenad med min älskling, gumman jag älskar dig! det ska du aldrig glömma. vi snackade om bomhus, killar såklart och skolan :) de gamla vanliga. fyfan va mkt drama det är i våra liv just nu! seriöst, vi drar upp en realityserie. the bomhus way of life! 

 när vi satt nere vid källö, så kommer polisen! jag menar hallå? så stannade dom och troru inte det kliver ut en ung snygg polis! shit, vilken tur man har eller inte. frågade om nå jävla moppegäng, sällan bomhus! aja, vi visste ju inget så han åkte igen. pinsamt att dom ska behöva åka och kolla sånnadär grejer! kul jobb liksom. men både jag och matilda växte en meter när han trodde vi hade gått ut gymnasiet redan! vilken trevlig prick får man luuuungt säga :D

så en dag som startade ganska dåligt, blev till slut en mkt bra dag ändå :)


kommentarer
Postat av: Matilda

jag älskar dig gumman <3

2008-08-27 @ 18:20:14
URL: http://lundbergskan.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar, Observera! Alla kommentarer måste godkännas innan dom publiceras.

kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback