you'll never dream alone

nu har jag precis kollat på en prinsessas dagbok 2 :) alltså, kalla mig tönt men jag tycker om dom filmerna och ja jag har läst ALLA böckerna. love 'em. ska snart lägga mig och läsa tror jag, har lånat hem kort kjol igen. älskade den förra gången för längesen så tyckte det var dags att läsa den igen. har du inte läst den? do it!

jag känner att jag är sådär onormalt glad idag :) har varit glad hela dan och de blir bara bättre :D synd bara att jag är så himla dålig på att vänta på saker och njuta av tiden. haha. snabbt och nu vill jag hare! omg, hur lät dedär, glöm att jag sa något! hahah! xD

till alla människor jag tycker om: tack för att ni finns, you make my day <3

kommentarer
Postat av: VillvaraanonymmenärentjejfrånGävlemenboriSthlmnu

Gud vad man blir deppig/ledsen av den här bloggen. Alltså jag känner inte dig men du verkar vara en rätt så smart tjej.



Får jag komma med ett tips? Skippa alla lättklädda bilder på nätet. Vänta tills du blir sisodär 18 år. Fundera om du verkligen vill slösa alla dina kunskaper på att få folk att tro att du är en "bimbo". För sorry, folk tänker så i vårt jantelags sverige...

Nu kanske inte du har ambitioner att bli vd för ett stort bolag eller dylikt. Men hur som haver, vill du hamna på omslaget av Moore ska du vara försiktig med att överexponera dig på nätet. Folk vill ju köpa tidingen för att få se mer av dig, finns du redan på nätet så varför köpa tidingen.... Fattar du vad jag menar?? Skriver för att jag (tyvär) känner igen mig själv. Har själv vikt ut mig and so on. Och menar bara väl. För du ser ju inte specielt gammal ut. Skulle gissa på 17?



Hur som helst tänk efter innan du publicerar bild på dig själv på nätet, för jag LOVAR att om 2 år kommer du inte tänka lika. man utvecklas ju tack och lov.



En sak till vill jag poängtera. Jag tycker inte dina bilder på något sätt är fula. Jag ser inget fel med att vilja bli glamourmodell. För det har jag uppfattat av dina bilder och blogg att du eftersträvar?? Det jag försöker säga är att allt får sina konsekvenser.



Nä uch nu börjar jag låta som en mamma haha... Så är jag själv bara 18. Inte bra! :P



Aja, Ha det bra och sköt om dig! :)

2008-09-11 @ 13:49:59
Postat av: jessica

hallå :) tack för din åsikt! ja, jag vill inte framstå som någonting, jag bryr mig bara inte om hur folk uppskattar mig. jag är mkt stolt över mina prestationer i skolan etc.

jag anser inte att mina bilder är så himla "utvik" aktiga, då man aldrig ser något. jag går ju på stranden i bikini ? så jag förstår inte varför folk har sånna åsikter, men som sagt så dömmer folk fort. vill folk dömma mig så fine, go ahaed. men tack för kommenteran!

2008-09-11 @ 16:17:51
URL: http://jessicamodd.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar, Observera! Alla kommentarer måste godkännas innan dom publiceras.

kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback