allt du behöver veta...

Om mig! eller lite iaf ;)



Fem SKULLE:

1. Skulle du vilja va längre? - jaa! jag är glad att vara kort, men att vara 170cm skulle hjälpa :/
2. Skulle du vilja väga mer? - fan heller!
3. Skulle du bli arg om din pojkvän gjorde slut om du har/hade någon? - venne, skulle aldrig hamna i den situationen.
4. Skulle du vilja ha sex nu? - jag är ju själv? men annars ofc!
5. Skulle du vilja dricka dig full nu? - njaaaa, inte en tisdag kanske.

Tio KAN:

1. Kan du röra på öronen? - nejnej.
2. Kan du slicka dig på näsan? - långt ifrån :P
3. Kan du kolla i kors med ögonen? - tror inte de?

4. Kan dina föräldrar lita på dig? - ja 99,99%
5. Kan du låta bli att prata i 4 timmar? - nä :O
6. Kan du va på en fest utan att dricka? - ja, klart :)
7. Kan dina vänner lita på dig? - ja!
8. Kan du tänka dig att pierca dig i naveln? - been there, done that :) love it!
9. Kan du suga? - vilken jävla fråga. ja jag tänker snuskigt så klart, försök inte ;)
10. Kan du låta bli att spendera pengar i en affär om du har pengar? - ja, om jag vill.

Femton HAR:

1. Har du någonsin ljugit för dina föräldrar? - Ja, men inte ofta.
2. Har dina föräldrar sagt att dom älskar dig? - nopp.
3. Har du syskon? - halvsyskon.
4. Har du någonsin haft sex med någon? - men jaa .
5. Har dina föräldrar ljugit för dig? - japp. :/
6. Har du varit full denhär månaden? - nää :P
7. Har du redan tröttnat på dom här frågorna? - njaaa, fråga mig igen snart.
8. Har du borstat tänderna den senaste timmen? - nä
9. Har du pussat någon som är fyra år äldre? - japp.
10. Har du haft sex med någon som är tre år äldre? - eller mer än tre år, gills de?
11. Har du haft ett förhållande med någon som är fyra år äldre? - inte förhållande.
12. Har du funderat på hur de skulle vara att testa droger? - undrat, aldrig tänkt tanken att göra de.
13. Har du blivit påkommen när du har haft sex, om du har haft de? - nää.
14. Har du haft sex med mer än tre personer? - näpp.
15. Har du ljugit på någon fråga än då? - nä

Tjugo VEM:

1. Vem är din bästa vän? - Matilda Lundberg. du och jag föralltid <3
2. Vem älskar du? - mina M <3 Mike och Matilda ;)
3. Vem hade du senast sex med? - vem tror du? dum fråga måste jag säga :) M <3
4. Vem vill du bli full med? - miiike!
5. Vem är den bästa artisten? - Britney Spears
6. Vem pratade du senast i telefonen med? - Gabriel tror jag :)
7. Vem har du en liten crush i? - min kille, men det är en STOR crush!
8. Vem är snyggast i hela världen? - ojdu!
9. Vem skulle du ge en miljon till om du va tvungen att ge bort de? - Matilda, hon skulle dela med sig ;) haha
10. Vem är snällast i världen? - mina M <3
11. Vem är din bästa kompis? - men Matilda? svarade ju på de förr :P
12. Vem vill du prata med? - just nu? pappa :/
13. Vem sov du senast med? - Mike :)

14. Vem såg dig full senast? - Mike.
16. Vem vet allt om dig? - jag!
17. Vem hatar du mest? - dedu :/ hatar är ett starkt ord.
18. Vem kramade du senast? - Jag venne, Gabriel eller Matilda :)
19. Vem kan berätta allt för dig? - mina M <3
20. Vem kan du berätta allt för? - mina M, igen ^^


kommentarer
Postat av: matilda

mina M, tycker jag låter bra ;)

2008-12-17 @ 01:18:07
URL: http://lundbergskan.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar, Observera! Alla kommentarer måste godkännas innan dom publiceras.

kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback