ännu en dag är över

ja så var tidsagen över också :) så himla skönt, enligt mig! nu äre bara de värsta kvar. haha, närå :D man lär se på de positiva, även om de är ett 4-5 timmar långt prov om en vecka :/ men alla engelska lärare tyckte jag var jätteduktig idag och dom kom ihåg mig från i våras för jag gjorde så bra ifrån mig på proven, de skriftliga specifikt! som jag är rädd för. så lite båttre spirit fick man allt :)

nu ska jag ta och duscha en snabbis och sen blire sova och drömma sött :) måste ju packa väskan inför imorgon också. som vanligt ska 24584365 grejer ner i den och imorn massa tjocka kläder. skridskor på idrotten, hur ska jag klara de utan gabriel som hjälper mig med typ allt? haha.

kommentarer

Lämna gärna en kommentar, Observera! Alla kommentarer måste godkännas innan dom publiceras.

kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback