blond baby ;)

haha, näädå jag är inte HELT blond! gud vet att jag velat vara det för ett tag sen, men jag skulle aldrig göra de för jag skulle inte passa i de =) och nu när jag ser bilder där jag har den toning jag kör med så tycker jag det är så sjukt snyggt så jag håller mig till de!

men jag har ju gjort min 2ggr om året blekning. Jag färgar riktigt blonda slingor i håret 2 ggr om året för att få toningen att se naturlig ut :) kanske låter konstigt xD men när jag gör ljusa/blonda slingor i håret så tar toningen olika mycket på de och på resten av håret. Resultatet efter toningen ser då helt naturligt ut, ist för färgat :) jag har fått jättemkt komplimager för min hårfärg av folk, speciellt av frisörer som tycker de är jättefin! och alla tror att de är min riktiga :P

men icke sa nicke ;) tack h&m och loréal ! ;) <3

kommentarer
Postat av: Sanna

Hej =)

Har du lust att hjälpa mig med en väldigt enkel sak? Nämligen att bli medlem på 2 sidor, det är gratis.

Blir du medlem så kommer jag länka till din blogg, snällt va?



http://www.gratisklader.se/Register.asp?r=107234



och



http://www.gratismakeup.se/Register.asp?r=158025



är du aktiv på sidorna kommer du få gratis presentkort på H&M, Makeupstore, Kicks, Body shop eller GinaTricot! Det passar väl bra nu till jul och rean? :)



Tack på förhand.



Kram Sanna!

2008-12-14 @ 19:06:48
URL: http://sannawiberg.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar, Observera! Alla kommentarer måste godkännas innan dom publiceras.

kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback