boy, you saved my broken heart!

jadu idag har jag faktiskt fått mycket gjort! :) jag har skrivit rent hela mitt biologi arbete, eller de jag hade klart iaf. ska skriva resten imoron tänkte jag. sen har jag strykit de nya sängkläderna, lagt på dom och lagt de andra i tvättmaskinen. så nu lär jag snart springa ner och slänga dom i torktumlaren. en riktigt bra söndag kan man säga :)

nu sitter jag och slökollar på filmen på 3an, en president i stan heter den :) aldrig sett den, men måste hålla mig sysselsatt tills mike kommer om 20 minuter :) funderar på att fixa lite kvällsfika när han kommer, känner mig lite hungrig och jag köpte min favoritskinka idag! rökt lönnebergsskinka :)

Jag har även hunnit kolla på 2 avsnitt av lipstick jungle och käkade såklart upp hela sorben (A) hihi. det går bara inte att sluta äta! tack och lov att mike inte tycker om de,´får jag jämt allt för mig själv ;)



boy, you saved my broken heart. you brought me back. <3

kommentarer

Lämna gärna en kommentar, Observera! Alla kommentarer måste godkännas innan dom publiceras.

kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback