en snabbis bara :)

ja de blir en snabbis under dagen :) vi hade historiaprov som jag får vara glad om jag får VG på ^^ kunde inte svara på 2 frågor, och de var bara 10 typ :P men men, var färdig på 20 minuter och nu äre gjort. Efter de gick jag och matilda till matsalen och sen nu till datasalen. ska strax ge mig iväg till baletten och sen gymmet :)

har iaf börjat lugna ner mig inför speaking test klockan 15:45 :P fick världens finaste sms i natt av mike, som jag tydligen läst i sömnen (?) för kommer inte ihåg att jag läst de men nu såg jag de i matan :) så nu är jag mycket lugnare inför provet och de får gå som de går

kommentarer
Postat av: anonym:P

Tjo...Om du vill kan jag tipsa om en "riktig" fotograf som fota mig när jag var 17..Vill du? kommentera här isf.

2008-12-02 @ 14:06:57
Postat av: jessica

kör påt ! :)

2008-12-02 @ 18:45:54
URL: http://jessicamodd.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar, Observera! Alla kommentarer måste godkännas innan dom publiceras.

kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback