filmmys med brudarna ;)

om 2 timmar ska jag iväg till matilda och ha en mysig filmkväll med bl a gone with the wind! :) ska bli kul att se, sen mer vet jag inte. blir nog mkt tjejsnack också, i hennes stora säng ;D

efteråt ska jag hem med 12 bussen och möta upp mike :) orkar inte åka hem senare när alla bussar är fulla med fullt folk som haft de roligt på krogen och jag bara önskar att jag kunde vara med dom :P + att de stinker öl på alla bussarna. så himla omysigt om man inte själv är packad xD



vad jag saknar tiden då vi dansade för ett fullpackat gävle teatern på magic of dance!

kommentarer

Lämna gärna en kommentar, Observera! Alla kommentarer måste godkännas innan dom publiceras.

kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback