shopaholic!

jadu, de kan man ju nästan kalla mig (A) fast jag har blivit mkt mkt MKT bättre nu på att inte köpa grejer jag vill ha, som jag aldrig ar användning för :) hihi. duktigt jessica!

Köpte lite grejs idag :) Bl a. en väst, örhängen, lösögonfrans lim till nyår, skjorta åt mike och lite mer smått och gott :) böjd matilda på donken och fikade senare på george's. fy sjutton vad folk de var inne på gina tricot :O men väldigt bra rea iår måste man säga! jag bara hatar att jag inte kan ha deras underkläder :( men sånt är livet! hittade äntligen ett par trosor på h&m idag som var xxs! eller de var xs men dom var jättesmå i strl, skönt för mig! seriöst, xxs borde alltid göras. jag kan aldrig hitta trosor som inte är lite för stora :( alla är inte tjocka! eller bredarslade ;)

nä nu ska jag ner i tvättstugan :) senare ska jag gå igenom julklapparna med mamma och senare kommer min älskliiiiiing! <3

kommentarer
Postat av: josephine

du är jätte fin :)

2008-12-26 @ 18:59:33
URL: http://stjupid.blogg.se/
Postat av: josephine

sv: lugnt :) jag hatar folk som ska klaga på att man ser förjävlig ut osv :P vilken matilda ? :P

2008-12-26 @ 20:02:11
URL: http://stjupid.blogg.se/
Postat av: susan & tyra

kikar in...



god fortsättning :D



kramar <3

2008-12-27 @ 12:02:55
URL: http://tyrassusans.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar, Observera! Alla kommentarer måste godkännas innan dom publiceras.

kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback