smittad?

jag som aldrig brukar bli smittad av folks förkylningar! :S men jag brukar ju heller inte ligga och pussas med dom smittade flera dagar i rad heller ;) har ont i halsen idag, men håller mig varm och tar de lungt nu fram till nyår så jag inte blir sjuk :)


idag har jag redan fått ganska mkt gjort :)

♦ Långpromenad med Maggan :)
♦ Omorganiserat kubhyllan (blev jävligt bra kan jag tillägga)
♦ Börjat ladda ner hela första & andra säsongen på GREEK.
♦ Duschat och smörjt in med DOVE.

har såklart mer att göra idag, som att dammsuga rummet, men de är ingen brådska. man måste ju ha ngt att göra imorgon också innan mike kommer :) får ta mig ut igen senare för att köpa halstabletter så man blir frisk.

får tacka mamma som köpte strumpbyxor åt mig på h&m! slapp jag åka ner på stan helt själv och anstränga mig. Idag blir de bara sängen och kolla GREEK.


kommentarer

Lämna gärna en kommentar, Observera! Alla kommentarer måste godkännas innan dom publiceras.

kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback