snart är man blond ambré igen! ;)

idag har jag nämligen köpt min vanliga toning :) visst, slingorna blev inte dåliga men jag passar bara inte i de ^^ eller jag trivs inte i det ska man nog säga, så snart blire vanliga hårfärgen igen, men inte förenns julafton. ska ju hålla ett tag också!

idag har varit en konstig då :/ vet inte varför, men ibland får man helt enkelt sånna dagar då man bara inte orkar. och de äre bara leva med, men bara för att jag har världens bästa kille så är varje dag en underbar dag! även om jag mår dåligt. fyfan vad skulle jag göra utan min älskling? <3

nu ska jag fortsätta kolla på Lipstick Jungle, ta mig ett äpple och sen höra hur mkt mike har pluggat ;) haha.

kommentarer

Lämna gärna en kommentar, Observera! Alla kommentarer måste godkännas innan dom publiceras.

kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback