söndagar är ju t o m värdelösa under lov!

alltså, är det bara jag eller är söndagar verkligen en helt värdelös dag under alla helger på året? t o m lov? jag tror fan det asså! man gör ju verkligen ingenting!

idag har jag verkligen inte gjort någonting alls! Jag har sett på en till skiva på sex and the city shoebox med mike, myst hela dagen och bara legat i sängen (A) fy på mig! igår blev det ju onyttigheter också, usch usch.

sen mike åkte klockan 17:00 så har jag faktiskt tagit tag i flera olika saker! grattis till mig. jag har städat upp all tvätt som låg utspritt på golvet, nej det var inte bara mitt! hah. Sen har jag bytt sängkläder och strykit som rena, tog mig sisådär 2 sex and the city avsnitt. nu ska jag snart ta mig en dusch och prova min nyårs klänning en sista gång (A) jag bara älskar den men vet fortfarande inte hur jag ska göra med benen, tajts eller strumpbyxor?

jag ska nämligen ta mig en liten tur ner på stan imorgon eller tisdag och införskaffa mig strumpbyxor, så innan de lär jag ha valt...måste ju passa med mina ruttna skor jag har också^^ men de är dom ända som matchar väskan så då får de bli så! måste ju få med kameran också, hur ska de här gå?

kommentarer

Lämna gärna en kommentar, Observera! Alla kommentarer måste godkännas innan dom publiceras.

kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback