stan med farmor :)

idag har ja varit på stan med farmor och shoppat mina julklappar :) en liten tradition vi har varje år, eftersom jag är omöjlig att köpa något till^^ så jag valde ett par supersnygga stövletter, ett par stickade tajts, en håraccesoar till nyår och en supersmart BH som man kan ändra på 3 sett i ryggen så man aldrig ser den under klänningar med låg rygg! vilket jag har gott om kan jag lova. visa ryggen är ruskigt sexigt enligt mig, vad tycker du ?

fick även en cardigan och ett par trosor :) letat jättelänge på cubus efter XS på de där trosorna, och äntligen! blev ett par svarta, eftersom nya bh:n är svart och dom två jag har är också svarta^^ gud vad jag är roligt! 

nu ska jag kolla på Britney: for the record!  

kommentarer

Lämna gärna en kommentar, Observera! Alla kommentarer måste godkännas innan dom publiceras.

kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback