usch vilken dag!

jaddu, provet gick bra :) mkt bättre än väntat, och sämre på vissa delar, men jag antar att sånt är livet. nu är det iaf gjort och jag behöver bara vänta på svar den 30januari :) jag kommer aldrig våga gå in och kolla! mike får hålla mig i handen! (Y)

idag hade jag sovmorron! så jävla skönt. sen vare skola och kom hem runt halv 6 ^^ hatar, hatar och HATAR torsdagar. finns inget värre och nästa torsdag ska jag ha min uppvärmning också! men de kommer nog gå bra :) Alla älskar Center Stage musiken som jag har med iaf.

nu sitter jag och kollar på Secret Diary Of A Call Girl och vill att mike ska vara här (A) ist ska jag snart äta och sen blire matteplugg, prov imorgon och de får vi ju se hur de går :) efter de är gjort är de inget kvar den här terminen iaf oh bara en vecka att lulla, lite komp också. kan de bli bättre?

kommentarer

Lämna gärna en kommentar, Observera! Alla kommentarer måste godkännas innan dom publiceras.

kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback