vilken underbar kväll

jadu, kan något helt förjävligt förvandlas till något fantastiskt? ja de kan de!

la nyss på luren efter mitt snart 2 timmar långa samtal med mormor, är verkligen min ängel hon, finns alltid där för mig och är en av de människor i mitt liv jag inte skulle kunna leva utan! utan dig ingen mig <3

sen läste jag mikes blogg, som bara var världens finaste och tårarna bara började rulla! fyfan vilken tur jag har och de känns verkligen som om jag är i världen mest underbara dröm och alla mina problem försvinner så fort jag ser honom. åh herregud, de går inte att beskriva <3



snodde den här från mikes blogg (A) finns de något han inte är bäst på ?

kommentarer

Lämna gärna en kommentar, Observera! Alla kommentarer måste godkännas innan dom publiceras.

kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback