yes, bella räddar mitt liv!

jag har haft en väldig ångest över hur jag ska göra med mitt hår på lördag, för att få de att se street ut, och sen på julafton för att ha de lite mer fixat, men de ska ju ändå hålla hela dagen. hatar när man måste gå och fixa de hela tiden och till slut så bara hänger de...

så imorgon ska världens gulligaste bella göra jättefina flätor i mitt hår, på ena sidan, så det blir streetaktigt på lördag och sen på julafton ska jag locka hela håret med flätorna kvar. kommer bli superfint! flätorna kan man lätt ha i några dagar, så helt perfekt! tack, tack, TACK bella :)



det här var faktiskt den första bilden jag la ut i bloggen! för lite mer än ett år sedan. man ser inte så bra men sånna där flätor ska jag ha igen :) men tre mindre tror jag.

kommentarer

Lämna gärna en kommentar, Observera! Alla kommentarer måste godkännas innan dom publiceras.

kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback