7 days to go...

TJA ! :)

ja nu äre 7 dagar kvar tills jag fyller 17 år. ganska stort det ;) eller inte. allt som är viktigt är att det nu är bara ett år kvar tills jag fyller 18! YES ;)

idag har man varit på stan med farmor och fått lite tidiga presenter. :) fick massa grejs jag älskar, bl a en skinnjacka. så jävla hett ;) . lovin' it. sen fick man massa annat också, typ solbrillor, scarf och sånt.
Det var mycket mysigt. Käkade på george's också. gott gott. :)

Vad ska ni göra på lovet då `? :) själv så ska man fira att jag fyller 17, sådär btw. haha . på church street med vännerna. mysigt värre. erika ska baka kladdis åt mig (A) allt som innebär något med en köksvara ska jag hålla mig ifrån. haha.

fan, har gått och blivit förkyld typ., bara för att alla på call-up trivs i -10000 grader. jag dock jag föredrar värme.
nu har man kollat på medolifestivlaen och sådär. inte så värst bra eller.
finns så mkt bra musik men bara bajs i melodifestivalen, hur går det till ? :S sveriges television, skärpning!



här är en låt som dock är bra! hip-hop for life.

<3

kommentarer
Postat av: jessica

1. Bilden du ser mest emo ut på
2. Bilden du ser mest fjortis ut på
3. Bilden du ser fullast ut på
4. Bilden du ser lyckligast ut på
5. Bilden du ser somrigast ut på
6. Bilden du egentligen inte vill visa för nån
7. Bilden du är mest nöjd med
8. Bilden på dej och dina närmaste
9. Bilden som framhäver mest minnen
10. En gammal bild på dig
11. En ny bild på dig
12. Bilden du alltid kommer att behålla
13. En helkroppsbild
1. Bilden du ser mest emo ut på 2. Bilden du ser mest fjortis ut på 3. Bilden du ser fullast ut på 4. Bilden du ser lyckligast ut på 5. Bilden du ser somrigast ut på 6. Bilden du egentligen inte vill visa för nån 7. Bilden du är mest nöjd med 8. Bilden på dej och dina närmaste 9. Bilden som framhäver mest minnen 10. En gammal bild på dig 11. En ny bild på dig 12. Bilden du alltid kommer att behålla 13. En helkroppsbild

2008-02-27 @ 10:42:14

Lämna gärna en kommentar, Observera! Alla kommentarer måste godkännas innan dom publiceras.

kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback