Sthlm i mitt hjärta <3

Tjenis :)

nu har man vart i sthlm igen då :)  myspys. köpte absolut inget av det jag skulle ha, (A) lala . men jag hittade mkt annat som jag ocksåp behövde så bra iaf =) gick bara loss på 1200kr! minsta någonsin spenderat i sthlm. hehe, så lite duktig var jag allt . hittade en affär som sålde ed hardy <3 faaan, höll på att dö kan jag säga . men för mej blev det handla på andra affärer  =) .

fyfan va trött man var i morse kan jag tillägga! jag somnade aldrig så har inte sovit på 2 dygn. :/ sen så vare upp ch duscha 5 , ta bussen runt 6.20 och 7 gick bussen ;) jag och matilda var mkt vackra just då  .haha . xD
sen så sooov vi på bussen, sminkade oss lite och sen vare av på stan. h&m först såklart. tror vi var in på varenda h&m i staaan, alla inggnar också vettu ;) skickliga (A) . sen vare hem igen och sooova ännu mer p´å bussen, var fan råmys! :) musik och pys.

jag köpte 2 tunikor, 2 linnen, 1 plånbok, 1 piercing, make-up store ögonskugga, make-up store sminkväska, concealer (wet N' wild baby), vitt nagellack, bh & trosor, puder och säkert något mer som jag redan har glömt men fick nog med det mesta nu asså :) skulle köpa jeans men orka prova. det är lättast hä i hemstan så man kan prova i luuuugn och ro. den dagen den sorgen.


             
nyvakna brudar. 07.00 -         posarn           -   donken em.          -      lunchen kungsgrillen

mer bilder kommer snart :)

kommentarer

Lämna gärna en kommentar, Observera! Alla kommentarer måste godkännas innan dom publiceras.

kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback