a night i'll never forget

Erika, this one's for you baby ;) hihi .

So hold me now, please baby don't let me go. I know for sure that you're the cure. I'm coming down with a case of I love you so. <3

nu kommer helgens uppdatering! bästa helgen på forever! jag var själv hemma i fredags, mamma var ute med vännerna sina och bodde på hotell, så jag bjöd såklart in erika! på kvällen så hörde hon av sig och undrade om jag ville med på fest, klart jag ville ;) så hon kilade hit, jag hoppade in i duschen och rusningsfixning blev det. Tog äntligen lite normala bilder på oss två innan vi blev rund under fötterna, så att säga ;D
efter vi tog lite bilder, var det såklart dags för drickan. eftersom vi hade bråttom fick vi shotta rent! fy erika, du är inte bra för mig ;) haha, man lär ju lära sig någon gång, eller hur? :) efter det tog vi oss till bussen och ut mot festen.
blev inte så mkt fest av det hela, alla fester hade polisen komit till och mobiljävlen ringde i ett ! :S flera kompisar och massa nummer jag inte vet vilka det är! fattar itne hur massa folk har mitt nummer? :S 
så där stod vi på stan och utan fest, och vad händer ? joo erika raggar upp RMK! ;) mycket bra gjort gumman! så hängde v med dom lite. dom var faktiskt riktigt trevliga! , men eftersom det är jag vi pratar om kan jag ju börja med att berätta hur jag lyckades skämma ut mig den här gången.,  (bilder finns på bdb!)

jo jag hade vart och hälsat på lite kompis och så gick jag mot erika, som stod med att gäng killar. specifikt brevid Rikard i RMK då, så jag går fram och det första jag säger till han är "gud, va du är lika han som var med i talang!" ja alla började såklart skratta och han förklarade att det var han som var med i talang! jaa grattis jessica. mitt duktiga gensvar till det var ju "oj förlåt jag kollar inte på det programmet" hahaha, ja jag verkade ju ha gjort ett ganska bra intryck ändå, visade det sig. det är allt för den här historien ;)

XOXO

Jessica


kommentarer
Postat av: Erika

underbar kväll med en underbar unge!

kan inte bli bättre :D <3

2008-07-20 @ 23:45:35
URL: http://erikakarlsson.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar, Observera! Alla kommentarer måste godkännas innan dom publiceras.

kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback