always coca-cola!

känner du nån som kan springa från längst upp i flanör, ner till mcdonalds, stå i kö, ta maten, springa tillbaka och äta hela mealet på under 15 minuter? ;) now you do. :)

så intressant var min "lunch" som bestod av min ena rast på 15 minuter. Jag råkade nämligen kika in på gina på den riktiga lunchen mellan 12-13, och det var rea så det hette duga, OCH dom hade fått in hur mkt nytt som helst. Som shoppingfreaken jag är var jag tvungen att gå in och kolla. slutade med att man spenderade hela lunchen där och märkte det inte förens 5 i 1 (A) jag har mina blonda stunder. provade 36245 klänningar för 49kr/styck, men bara en passade. en som jag redan har hemma i turkost, den här är dock vit med flerfärgade blommor (jo det är snyggt, det låter bara fult). Sen provade jag ett par jeans, var svinigt snygga men för höga i midjan för min smak :( provade även en grej till fullt pris, en tunika/klänning/topp (men ni som känner mig fattar att kan andra ha det som tunika har jag det som klänning) som var blekrosa och svart. den satt såklart prima, så jag var tvungen att slå till ;) 179kr är ju ändå inte något att tjata om :D men nu är mitt kort åter igen tömt! man kan ju undra vart de där 1000kr tog vägen! haha,. jag vet då inte ;) slutade iaf att jag köpte den blekrosa klänningen, som btw är så jävla snygg i ryggen så du kommer dö, den vita med blommor för 49kr och en t-shirt för 49kr åt mor min :D fattades ju 30kr till min stämpel så då fick hon sig en present, hon får den imorn när hon kommer hem tänkte jag =) nu har jag då hela stämpel kortet! så snart kommer checken på 150kr ! gissa om den försvinner innan du hinner säga snabbmakaroner! så såg min lunch ut! bilder på kläderna kommer in såfort jag kommit hem från jobbet! kommer även på bdb!

nu sitter jag på jobbet igen och har så tråkigt! :( alla börjar gå hem men såklart är jag en av de 5 lyckligt lottade som får sitta kvar till klockan 5! jippie.. känner att jag måste börja fixa mig mer när jag går hit (A) nu börjar det bli alldeles för gott om snygga killar här! så man skäms ju nästan. men till mitt försvar så orkar man inte fixa så mkt på morronen kl 7, när det faktiskt egentligen är SOMMARLOV! inte för att det märks. jag kan säga att jag dör för jag längtar så mkt till cityfesten! kan och säga att jag känner mig som världens tråkigaste person just nu, haha . kan inte göra något förutom ikväll och imorn kväll för de andra dagarna måste jag hem och lägga mig vid 11! :S så jag kommer upp morgonen efter. åter igen jippie...



XOXO
Jessica

kommentarer
Postat av: Erika

drop-dead gorgeuos

2008-07-18 @ 18:52:25
URL: http://erikakarlsson.blogg.se/
Postat av: jessica

right back at you ;)

2008-07-19 @ 11:41:09
URL: http://jessicamodd.blogg.se/
Postat av: simon

Hej jag heter Simon och läser din blogg. Ja jag är en såndär "stalker", eftersom Erika Karlsson vägrar bryta erat löfte, så jag skulle vilja veta vem du är kär i, det vore snällt av dig att berätta. Föresten är jag inte desperat, men det låter så jag vet,



du kan alltid lämna ett spår på



[email protected]

simonlindberg.blogg.se



Trevlig helg önskar Lindberg prod.


Lämna gärna en kommentar, Observera! Alla kommentarer måste godkännas innan dom publiceras.

kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback