don't ask why

Don't ask why, before we get too close just let me say goodbye. It's easier this way. Don't ask why, before you ask the question and I die inside. Just let me walk away.

okej, i'm officially not over the lyricthing, you'll have to excuse me on this one ;) igår började inte bra, och slutade dåligt men samtidigt bra! kan man tänka sig det :S slutade med att jag gick över till erika en sväng vid halv 12, jaa jag kom inte upp imorse klockan halv 7. iaf, fick mig en liten pratstund som jag mkt behövde! vi vet ju nu hur det går när jessica försöker lösa något med sina egna tankar, inte bra! , men det känns grymt skönt att jag aldrig behöver göra det mer! tack för att du finns pussgurka. :)


just nu sitter jag på jobbet, fy på jessica eftersom jag började efter lunch idag (A) menjag kom verkligen inte upp ur sängen imorse, och jag menar verkligen inte. fyfan för att må piss och jag är så jävla trött på de. it's over and done with. i hope.
aja, nu sitter jag här iaf och har laminerat färdigt och lyssnar ljudfiler. har ringt några ggr och man har fått fixa lite grejer jag aldrig gjort, men nu vet jag till nästa gång :) för att citera en arbetskamerat, "man lär sig något nytt varje dag!" och det är ju så sant! jag känner att jag lär mig nya saker om mig själv varje dag. jävlar det är jobbigt som fan oftast, men helt klart värt det i slutändan. slutar klockan 5 som vanligt, ska ta och umgås lite med erika såfort jag kommer hem.

idag på lunchrasten, var nämligen lite tidig till efterlunch passet mitt, ringde matilda :) fick klicka flickan så ringde jag upp henne från jobbet, lite fördelar med egen telefon här ;D haha. pratade i sisådär 20 minuter och gud va jag saknar na! :'( men hon kommer hem på söndag! det var nämligen det hon ringde för att säga, och nu är min dag genast lite bättre, tack gumman <3 om du kommer hem 6 på söndag morron äre du som sover på bussen innan och sen pallar dig direkt hem till mig och sover vidare hemma hos mig! tro inte att du får vänta tills det är dag eller ;) haha. älskar dig <3

kan säga att call-up suger mindre än vanligt nu på sommaren faktiskt. Nu äre ganska mkt trevligt folk som faktiskt vågar prata med mig,. haha. önskar att de här folket styrde jämt! och far då såklart. :) aja, nu äre ljudfiler att lyssna på . over and out.

XOXO
Jessica

kommentarer

Lämna gärna en kommentar, Observera! Alla kommentarer måste godkännas innan dom publiceras.

kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback