godis, någon?

haha, igår var nog den mest godisdrivna dagen i mitt liv, och det kan jag säga dig att jag har haft MÅNGA!

igår iaf så när jag slutade jobba mötte jag uppe erika på bussen och åkte hem till henne :') vi käkade lite nudlar och nån kycklinggryta. Jag som aldrig gillat nudlar men det var ganska gott! snacka om att jag kommer bli nudelätarn nummer ett med min lathet för matlagning i fickan. Vi försökte fixa hennes tangentbord och efter många om och men, och 2 batterier lyckades vi ansluta det trådlösa tangentbordet! 5 av 5 toasters, kanonkul :)
Som dom bomhusflickor vi är var vi för lata för att gå till vikinga eller ica+ och köpa godis (A) så pallrade oss ut och tog bussen ända till icamaxi :D där vi köpte typ ett halv kilo godis var. skare vara så skare vara! det är just det jag sitter här och snaskar på (som erika tyckte lät så härligt) här på jobbet. idag kom jag upp ur sängen gott folk! grattis till mig och tack gode gud att det är helg!

nu har jag åter igen bestämt mig men nu måste jag verkligen hålla det också! jag MÅSTE bli nyttigare. som du kanske förstår har man här i receptionen blivit ruggigt skillad på att lyssna ljudfiler, läsa och surfa allt på samma gång! idag har jag kollat runt på massa bloggar och etc. och jag har fått typ en uppenbarelse! jag vet vad jag vill bli och jag måste fan börja jobba för det :O jag kan inte fortsätta såhär för då kommer jag aldrig uppnå min dröm om victoria secret och playboy! där får man fan inte ha några lovehandles! så efter den här helgen äre nyttigt för jessica! (jag kan ju liksom inte slänga allt godis jag har, haha) blir mindre skräpmat, mindre läsk, inget godis! måste ju också börja använda mitt gymkort mer flitigt än 2 ggr/veckan. vi dubblar det och säger 4ggr/vecka. nu minnsan ska jag se ut som dom jag ser upp till, t ex natacha peyre, Carina dahl, Elin grindemyr och alla andra jag totalt glömt namnet på just nu :D wish me luck!

ikväll/inatt hoppas jag på nattbad :) lite bättre väder idag än igår så hoppas på varmare kväll och cyklar ;D

XOXO
Jessica

None





kommentarer

Lämna gärna en kommentar, Observera! Alla kommentarer måste godkännas innan dom publiceras.

kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback