africa goes hip ?

hah, afrikansk dans = kycklingdansen.

idag har man haft 3 timmar dans, och det är skitjobbigt nu när det är så varmt ute! blir helt svinigt hett i danslokalen och alla vi 7 svettas sönder. jaa, vi lär ju inte ha missat något av varann i trean iaf ;) haha.
efter det så gick man och hade svenska, och man kan ju informera att jessica är back on track and still kickin' ass ;) var kul idag när man ser att alla har shorts och sånt och att det inte bara är jag som fortfarande är vit ;) haha. som om jag någonsin har någon annan färg! käkade donken idag iegn :/ fy,. men idag så var det inte på väg upp iaf :P
var på jobbet idag med. var tvungen att gå hem tidigt, eftersom jag är så fruktansvärt trött och ändå sitter jag här och skriver min blogg. men jag känner att jag måste bättra mig med uppdateringarna. och btw så snart kommer eriiiiika hit <3 på jobbet hade jag lite tråkigt och lullade ihop lite rader mellan ljudfilerna. behövs inga kommentarer på den. jag vet att jag inte är nån poet, men man får väl hoppas att den personen den är menad till ser den (A)

I never felt this way before, now i'm sitting here wishing you'll walk through my door.
I know it's a waist of time, but i have to make you mine.
My heart is breaking by the thought och living without you. I never felt so helpless, i don't know what to do. All i know is that life means nothing without you.
You don't seem to understand how you make me feel, if this isn't love, nothing is real.

Pusspåré!

ursäkta fulingen, men det är ju så nära! ;)

kommentarer

Lämna gärna en kommentar, Observera! Alla kommentarer måste godkännas innan dom publiceras.

kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback