sex and the city ;)

Idag har jag haft en riktigt härlig dag, måste jag erkänna :)
 Började med att jag klev upp vid 9, duschade, käkade och fixade mig.
Åkte ner på stan och gick på biblioteket, nej det är inte töntigt ;) kolla bara på carrie i sex and the city (haru inte sett filmen än, vad väntar du på?) Käkade lunch med pappa på österns pärla.
sen var jag på h&m, skulle BARA ha sminkborttagning, men det slutade på billiga 213kr, hittade nämligen en bh och ett linne också :) och bh kan man ju bara inte INTE köpa :P
Sen kilade jag förbi elin och snackade lite =) gick hem och fixade mig, och sen tillbaka för vi skulle ner till stan och kolla på sex and the city, the movie ;)
den var riktigt, riktigt bra asså, nedladdning om det går sen hoppas jag :) asså fyfan vilka minnen vi kommer ha elin, haha vi kommer garva åt oss när vi sitter där som tanter på 80 bast ;)
nu har jag precis kommit hem, måste käka eftersom man hoppas över middagen då, lala. eller näe det var inte helt sant! min middag blev en mellanpopcorn med smör och en STOR läsk , kan säga att jag höll på att pinka på mig hela filmen.

Pusspåre!



kommentarer

Lämna gärna en kommentar, Observera! Alla kommentarer måste godkännas innan dom publiceras.

kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback