M Y A <3

Tjenis Penis :)

idag har min erika åkt till Kap Verde! :( miss you already stump <3 så nu får man en hel vecka utan erika , ussha . kommer bli superduperglad när hon kommer hem :)

Man ska ju faktiskt själv bort snart också ;)  LONDON BABY! ;)  ska nämligen åka på en weekend resa till London, med far min. ska bli så himla kul! har aldrig gjort något sånt med pappa . :) så de här kommer bli den bästa helgen någonsin. Bo direkt på oxford street, där bl a american appereal ligger! älska <3 sen ska man kolla på we will rock you och Chicago . myspys :) skitjobbigt att packa :S vad ska man ha på sig när man går på musikal? jag får rocka mina dieseljeans och h&m linnen ;) .. hah. Ska boka biljetter imorgon. här ser du en flicka som ska handla hela jävla wet N' wild affären .

Vet att det var rååålängesen jag skrev, sorry 'bout that. Haft ganska mkt att göra, men nu blir det en redig update .
Vilken morron det blev idag kan man säga. Stod och väntade på bussen med luttan och idahoe i REGNET! såklart var den sen som vanligt. och när den kommer är det inte extra bussen utan den vanliga som är fullproppad. fick stå som pckade sillar. men vid domaririgne hoppade vi smarta av och tog bussen som kom bakom, HELT TOM! vad är det för fel på ala busschauförrer? helt cp. 
Sen har jag jobbat som vanligt. skippade stepp lektionen , eftersom jag inte kan steppa än . :/ jobade från 13.00 till 18.00 . svintråkigt. blev ganska roligt när cissi, linn kom och skulle jobba. sen kom josef också :) mkt trevligt . 
sen så kom oskar och frågade alla wippies inkl mig och jessica om vi kunde säga kvistfritt kvastskaft. klart man kan tänkte man,. men det är faktist jääävligt svårt ! :D han själv klara dey inte, men vafan nästan alla vi adra gjordet. stolta som få var vi.
sen tog jag bussen hem och nu när jag kom hem sitter jag här. tog kort på min nya wippies  t-shirt. så jäwla het kan jag tillägga. hah .

PS. du är så söt, om jag bara vågade säga det till dig (A) DS.

image55
                                                                                              
jessica i coolaste t-shirten i stan . haha :)

kommentarer

Lämna gärna en kommentar, Observera! Alla kommentarer måste godkännas innan dom publiceras.

kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback