måndag igen.

jadå vare måndag igen då.

började dagen med en rejäl sovmorron. jaa jag kan ju inte dansa så inte fan täner jag kliva upp till 8 för att ta bussen och sitta och titta på danslektion  i 3 timmar, och inte få vara med! :S då dööör man typ. rå jbbigt. men snart så får jag dansa igen. på fredag blir lite med christian och sen nästan alla dagar på lovet tror jag :) lär ta igen allt godis jag käkat nu. men jag får ju det eftersom jag varit "dålig" . *host*.
 
I skolan kom man lagom till svenskan, men där var ju denise sjuk så fick sluta tidigt som fan och min vaccination var om 2 timmar. ringde elin. så gick vi på stan lite granna. köpte varsin ögonskugga. finfina grejer vettu :) sen så tog vi oss ner till läkarhuset. på vägen skulle vi köpa sånna där små sminkflaskor på en affär. passar svinbra att ha vodka i (A) lala. men det var såklart STÄNGT på mpndagar ? fan vilken otur vi har elin. ajsajs. men så gick vi och jag fick min spruta. pissont göre :/ men nu äre bara en kvar om 4 månader! sen äre klart. 

efter det så skulle vi först fika, men gina tricot kallade så vi tog och slängde i oss en macka på subway., 2 för 1 jatack . :) jag käkade kalkonbröst och skinka och elinpeln tog en kycklingbröst. käkade och garvade sönder! vi har alldels för många minnen. fylleminnen rättare sagt., men kul vare iaf. inte skrattat så mkt på läääänge! 
sen så köpte vi en varsin tunika på gina tricot. fundar på återlämning , men tror jag ska sy upp den ist. fick hör aatt den var fin så får la ha kvar den :)  får se.

sen så jobbade vi 5 till 9 :) ganska slapp dag faktiskt. var inte så mkt folk. inte så mkt att lyssna på så latjade mest lite med folk. skönt skönt. varju bara 4 timmar också :) van med 7 jag ^^ sen fick vi skjuts hem! tackochlov. var råkallt och man var råtrött.

nu idag har jag bara vart i skolan. imorgon har man noll lektioner så man är HELT LEDIG. sen äre bara torsdag med skola och sen jobb. sen är man ledig i 11 dagaar :) och 1 hel vecka frn jobbet. ska bli så himla skönt! :) PÅSKLOV!

Pusspåré ! <3

image56

kommentarer

Lämna gärna en kommentar, Observera! Alla kommentarer måste godkännas innan dom publiceras.

kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback