yeesbox

Tjenis Penis ! ;)

Jaa, jag är sämst på att uppdatera min blogg, men det får du leva med! :)
idag fyller man 17 åååår! :) superduperkul , eller inte. okej det är skitkul att fylla år, men man kom ju precis hem från sjukhuset idag. lite mindre kul det . men vafan tackochlov att man inte fyller 18 säger jag bara ;)
och inga mediciner behövs så kan festa såfort det slutar göra ont. om typ 1 månad asså ^^ fitta .
men men ...
i måndags var man på church street med eriiiiika gumman. tack för en mysig kväll. även om filmen var ganska kass och man mådde illa av den ;) anything for you vettu . hihi. blev inge bad men det får vi ta såfort jag läkt upp här det kan du skriva upp! :D . <3
nu idag har man bara chillat. kom hem vid lunch. kan inte riktigt äta normalt än^^ men imorgon ska jag palla mig upp och orka göra mig en tårta! jag kan då inget i köket, haha , men TÅRTA där haru min skill ;) i make a mean ass cake i can tell you. ;)

Barbie' ,17



image50

kommentarer
Postat av: Erika

Grattis älsklingen min :D

2008-03-01 @ 20:45:40
URL: http://erikakarlsson.blogg.se
Postat av: jessica

tack gumman . :)

2008-03-02 @ 10:37:13
URL: http://jessicamodd.blogg.se

Lämna gärna en kommentar, Observera! Alla kommentarer måste godkännas innan dom publiceras.

kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback