i'm gonna die dancing . .

öga för öga, tand för tand.

jajamensan, STRESSIGT var ordet. som om vi dansare inte hade nog att göra ska vi nu också dansa på magic of dance på gävle teatern onsdag och otrsdag klokcan 19.00 . redan fullbokat ena dan :S jaaap 450 pers ska se oss dansa något som inte ens är snyggt. jippie. så imorgon (tisdag) hinner jag bara åka hem och käka, sen äre ner på genrep. Onsdag hinner jag bara gå direkt från skolan till teatern för genrep fram till föreställningen. sen på trosdagen har vi lite ledigt (tackgodegud!) och sen på kvällen äre sista föreställningen. sen äre värsta över. då äre ju bara två veckor kvar till vår dansuppvisning den 22 maj!  kom och kolla förfan :D

aja, idag har jag blivit nyttig. eller jo det hände i torsdags men jag har hållt det! nu kan man ju såklart inte bli supernyttig sådär :P men jag ska sluta äta godis och sånt så mkt. bara ibland. och försöka äta mer frukt och sånt. jaap, intresseklubben antecknar säger du nu , men det är ju du som fortsätter läsa ;) men nog om det.

som en liten viktigare mer fast punk på nyttighetshjulet ska jag börja träna mera. dansar mkt såklart, men ska skaffa gymkort såfort sommarlovet börjar. träna 2 timmar varjedag efter jobbet och sola varannann. sen ska jag och chrisitian få min mage och rygg att bli supersnygga med hans träningsprogram för mig. :D ska bli så jävla kul.
kan också informera om att imorgon ska jag cykla till skolan. hurtigt!

aja, idag har jag köpt fler suuupersnygga hipsters från gina tricot. har nu två vita, två rosa och två svarta :D bra början måste jag säga (A) har också köpt en vit t-shirt till dansuppvisningen och en ny sminkglittergrej . tog slut på å sista april eftersom alla älskar den :D jag mest ;) nu ska jag kila och käka bakpotatis och tonfisk. mumms!

Pusspåre!


image76

kommentarer
Postat av: sofie

de där såg ju SKAPLIGT gott ut!:O:O:O ;)

2008-05-19 @ 18:23:48

Lämna gärna en kommentar, Observera! Alla kommentarer måste godkännas innan dom publiceras.

kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback