jessica

Du heter:
Jessica Modd Lindberg
Smeknamn: näee alla kallar mig jessica, kanske nån säger jessie ? sen har vi ju nån snäll som kallar mig barbie då och då :)
Låt just nu: Rihanna - Cry & Take a bow.
Beroende av: Dans!
Favoritkaraktär: Elle Woods (legally blonde 1&2)
Vad behöver du mest just nu: mer pengar
Vad tror folk om dig?: det vill jag nog inte ens berätta, haha.
Stämmer det?: nääe det är ju inte det .
Vad får du oftast komplimanger för?: min kropp :P
Vad säger du för att imponera på någon?: jag kan gå ner i spagat  ?
Hur imponerar man på dig?: oj, det beror väl på vem som försöker imponera :)
Brukar du skratta för dig själv?: alltid!
Vad står det i ditt senast inkomna SMS?: det kan jag tyvärr inte skriva (A)
Vilken är din favorit målning: mina playboy plansher
Var bor du?: Bomhus, ofc.
Trivs du där: jaa alltid :)
Festar du mycket: beror väl på, men ganska.
Sprit, cider, vin eller öl: Sprit ;) 
Brukar du bli för full: hhhmm... va sa du nu igen det där missade jag, lala (A)
Vad har du för mobil operatör: Comviq
Är du allergisk i mot något: näääe
Har du haft sex idag: nääe fråga mig senare.
Nästa mål i ditt liv: nästa ? venne. lite mer långsiktig jag .
Hur svarar du i mobilen: beror på vem som ringer men oftast,  hallå ?
Vem ringde du senast?: oj, jag ringer inte så mkt. messar mest.
Vad sa den du senast pratade med i telefonen: för långt för att skriva
Antal timmar sömn inatt: 7
Brukar du komma i tid: alltid :)
När mår du bra: när jag dansar  
När blev du fotad senast: hur menar du då ?  
Hur känner du dig nu: taggad ;) .
Vanligaste färg på dina kläder: svart tyvärr :P men jag har faktiskt skaffat mig lite färgklickar i garderoben . haha.
Vad tycker du om fötter: finns det så mkt att säga?
Är du smart: beror på vad du menar med smart, men ganska :)
Var du aktiv i skolan: vilket ämne? men för det mesta jaa :)
Hade du en bra kväll igår: jaa! magic of dance, underbart ;)

image77

kommentarer
Postat av: lisa

nice sida :)

2008-05-09 @ 13:38:06
URL: http://lisaholmqvist.blogg.se
Postat av: Erika

vilken grymt snygg klänning!

2008-05-11 @ 22:31:57
URL: http://erikakarlsson.blogg.se

Lämna gärna en kommentar, Observera! Alla kommentarer måste godkännas innan dom publiceras.

kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback