äntligen jessica !

nu har jag varit ruskigt duktig! :) jag har gjort färdigt sista frågan på loggboken (som jag såg att jag missat) och läst igenom all historia. läste inte länge, men läste igenom de två ggr och ska läsa igenom de igen innan jag lägger mig. imorgon ska jag och mike ha en lite pluggstund så blir lite plugg då, sen på bussen hem i iaf 20 minuter så de borde gå bra :) mer kan jag inte göra, de är bara hålla tummarna och svamla lite ;)

har varit på sånt dåligt humör hela dagen idag! :( helt cp dag och mycket känslor som bubblat upp och fått jobbats ut.. som du kanske sett på inläggen (A) men så lite tidigare ringde jag mike och fick prata en stund och då blev genast allting bra igen och nu är jag on top of the world again :) han gör mig så glad!

tack och lov att de snart är den 25:e. avlider utan pengar på mobilen och jag vill ha en ny väska! och så måste jag köpa ny blekning och ny toning. ska även skaffa mig en ny bh och boka klippningstid! hur ska de här gå ? måste även köpa nytt puder...håller på och dör! så senaste veckan har jag gått helt omsminkad i skolan i flera dagar. det är inte varje dag de inte! :)


 


gårdagens och dagens sällskap <3 jag och kajsa i sängen hela dagen (A) myyyys.

kommentarer
Postat av: Mike

Hörrö!!! vem är de som fått kajsa att ligga i din säng så mkt nu på senare tiden då?;D

2008-11-24 @ 00:17:55
URL: http://mre.blogg.se/

Lämna gärna en kommentar, Observera! Alla kommentarer måste godkännas innan dom publiceras.

kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback