äntligen! puuuh!

jaap nu har jessica äntligen börjat med sin dansuppvärmningsuppgift :P har kommit en bra bit iaf, tog längst tid att hitta passande musik, så nu har jag häflten färdigt och väntar nu bara på att en skiva ska laddas färdigt så jag får prova mina teorier till musiken, i mitt trånga rum :P haha. inte så idealistiska förhållanden kanske men så fåre bli! :)

har även gjort klart svenskan, känns riktigt skönt :) så nu ska jag bara fixa färdigt och sen renskriva :( hatar de., så lutar väl mot sängs till 12 :P får man ju säga inte är helt off iaf .


ska använda lite låtar från center stage! älska <3

kommentarer

Lämna gärna en kommentar, Observera! Alla kommentarer måste godkännas innan dom publiceras.

kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback