bigger, stronger, better!

jaap, de är jag de! fast smaller, kind of weak, better! haha. gällande dans asså ;) sen vi fick Hanna så känner man verkligen hur man har utvecklats! pratatde vi mkt om på utvecklingssamtalet att hon hade sett min utveckling och tyckte jag blivit mkt bättre, mkt snabbt :) och nu äntligen känner jag det själv. alltså, jag har ju märkt de förr på lektionerna och sånt, men nu känns de som att jag äntligen klarar av att göra något eget! vilket jag är mega stolt över, stor steg för mig :) ska nog prova imorgon och filma så kan komma ihåg ordentligt med fotarbete etc.

just nu är jag så himla glad och efter jag har renskrivit de sista nu så ska jag sova och längta tills jag får dansa imorgon!



grr, fan vad glad jag är ;) haha.

kommentarer

Lämna gärna en kommentar, Observera! Alla kommentarer måste godkännas innan dom publiceras.

kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback