count down has started!

nu har jag skaffat nedräkningar på min blogg :) (under min bild om du inte sett de, i menyn) skulle kunna ha med hur många som helst men tog med de viktigaste iaf, och den sista är den ALLRA viktigaste. bara 97 dagar kvar tills jag fyller 18, och fyfan vad skönt de ska bli. då ska jag börja om, med bara de viktiga människorna i mitt liv. dom andra lämnar jag äntligen bakom mig och jag kan börja följa mina drömmar.

nu har jag precis skrivit första utdraget av min essay. har historia kvar att plugga nu bara :) men kommer altid ha bussen hem imorgon från mike, den är alltid tom och jag har jämt tid att plugga. tänkte ringa mike om en stund och be om ursäkt för jag är så himla cp^^ internt och du fattar nog inte, haha :)



'cause i'm a champion and i will make it no matter what you say.

kommentarer
Postat av: Anonym

elin <3

2008-11-24 @ 09:01:11

Lämna gärna en kommentar, Observera! Alla kommentarer måste godkännas innan dom publiceras.

kommentera inlägget:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback